שולחן טניס מיני

 

למי יכול להתאים שולחן פינג פונג קטן

לא מעט אנשים אוהבים לשחק פינג פונג. הם נהנים מהאקשן של המשחק, אוהבים להתחרות זה בזה או לשחק בכיף כדי להעביר את הזמן בנעימים. יש מי שבבית שלו יש שטח גדול דיו שמתאים להעמדת שולן פינג פונג בגודל מלא ויהיה זה שולחן מקצועי שיספק שעות רבות של הבאה עם בני משפחה וחברים. אך מה קורה בנוגע למי שאין לו מרתף גדול או חצר גדולה מספיק? אלה יכולים לקנות שולחן טניס מיני ולעדיין ליהנות ממשחק מהיר, קצבי ומהנה. כל שעליהם לעשות זה לבחון היטב את המידות של החדר או החלל וכמובן לבחור שולחן שאפשר יהיה למקם בנוחות בחדר או במרפסת בלי שיהיה צפוף מדי לשחק.

מתי כדאי לבחור מיני טניס שולחן?

טניס שולחן הוא משחק ספורטיבי שיש בו לא מעט אלמנטים מהותיים – הגוף זז ומוציא אנרגיה, הראייה מתחדדת על מנת לשמור על קשר עין עם הכדור וכמובן שזריזות התנועות חייבת להיות גבוהה ומדויקת. לא בכדי מדובר במשחק שאהוב מאד על לא מעט אנשים. מסיבה זו בדיוק יש את האפשרות של מיני טניס שולחן. בדיוק עבור אותם אנשים שרוצים ליהנות מהמשחק ואוהבים אותו, אבל לא יכולים למקם אצלם בבית שולחן גדול ומקצועי, או שאין להם עניין בכך. כשאורך שולחן פינג פונג קטן עומד על כ- 1.8 מטר – יש הרבה יותר נוחות וגמישות בהעמדה שלו בכל מקום שצריך – מרפסת או מרתף או אפילו באחת הפינות של הגינה הצמודה לבית. יחד עם זאת, אין זה אומר שצריך להתפשר על אביזרים פחות איכותיים או מקצועיים וחשוב לשחק עם מטקות וכדורים איכותיים ועמידים.

מה עושים עם שולחן פינג פונג קטן?

עם השולחן הקטן אפשר לעשות הכל, מלבד לשחק משחקים רשמיים או מקצועיים. בשולחן הקטן יכולים לעשות שימוש גם ילדים או בני נוער, שבשל מימדי גופם הקטן, יחסית, יתקשו לשחק בהנאה בשולחן פינג פונג בגודל מלא. מכאן שמי שמאבזר גינה או חצר של בית פרטי שמתגוררת בו משפחה – כדאי לו לחשוב על האפשרות של שולחן מוקטן של פינג פונג – מה שיבטיח הרבה מאד שעות של הנאה משולבת בחידוד יכולות וכישורים חשובים ומהותיים עבור כל אדם בכל גיל.

מיני טניס שולחן | שולחן פינג פונג קטן - Top Speed
דילוג לתוכן