שולחן פינג פונג לחצר

משחק פינג פונג הוא משחק שדורש מרחב רב, קודם כל בכדי להציב את השולחן ולאחר מכן גם בכדי להבטיח חופש תנועה מלא של השחקנים מבלי לחשוש מהיתקלות עם הקירות מסביב. עובדה פשוטה זו הופכת, ברובם המכריע של הבתים, את הגינה או החצר למרחב האידיאלי להצבת שולחן פינג פונג. יחד עם זאת, שולחן פינג פונג לחצר חייב לעמוד בתנאים מסוימים שיבטיחו את העמידות שלו בתנאי החוץ ועל כך נדבר בשורות הבאות.

שולחנות פינג פונג מסורתיים

שולחנות הפינג פונג המסורתיים הם שולחנות שעשויים מעץ ועל אף שהם מצופים בציפוי הייחודי שנועד להבטיח משטחים חלקים לחלוטין משיקולי משחק מקצועיים, בפועל שולחנות אלה אינם עמידים כלל וכלל בתנאי החוץ הקלאסיים. הצבת שולחן פינג פונג מסורתי בחצר הבית שלכם חושפת אותו לקרינת שמש ישירה, לטמפרטורות קור קיצוניות, לגשמים ורוחות וללחות גבוהה וקבועה באוויר. בתנאים אלה, גם אם השולחן ישרוד בתור "רהיט", הוא יסבול מדפורמציות, קילופים ואובדן מלא של יכולת המשחק עליו. על כן, אם אתם רוצים להציב שולחן פינג פונג מחוץ לבית, אתם צריכים שולחן פינג פונג לגינה, שנועד בדיוק למטרה זו.

שולחן פינג פונג לחצר – מה מיוחד בו?

ובכן, הדבר החשוב ביותר שהופך שולחן פינג פונג לייעודי לסביבות חוץ הוא החומר ממנו עשוי השולחן. שולחן פינג פונג לגינה יהיה עשוי בדרך כלל מתערובת פולימרית  צפופה מאוד, עמידה לחלוטין בפגעי מזג האוויר על סוגיהם השונים ועדיין מבטיח את תנאי המשחק האולטימטיביים של שולחן פינג פונג מסורתי, החל מהאינטראקציה של משטח השולחן עם הכדור וכלה בצליל הפגיעה של הכדור בשולחן, צליל שללא ספק משפיע מאוד על חוויית המשחק ולא רק בגלל שמדובר בצליל נעים לאוזן, אלא מכיוון שהצליל מסייע לנו כשחקנים לעבד את תנועת הכדור במרווחי הזמן המזעריים שעומדים לרשותנו לצורך תגובה על כל מכה שנשלחת לעברנו. בבחירת שולחן פינג פונג לגינה, אתם רוצים לבדוק היטב את איכות החומר, לרבות זה של הקונסטרוקציה (רצוי מתכת מגולוונת), הגלגלים והרשת ואתם רוצים לוודא שמדובר בשולחן כבד דיו, שידע לעמוד גם ברוחות חזקות.

2 אנשים משחקים טניס שולחן בחצר
דילוג לתוכן